niedziela, 15 stycznia 2012

SAY HI MOM


Teraz przyszedł czas na polecenie kilku blogów, większość zapewne znacie. Ale postaram się pokazać te, które są zdecydowanie najlepsze ( moim zdaniem ) chociaż mam cichą nadzieję, że nie tylko moim. Blogi nie tylko o modzie.

CAJMEL Myślę, że Karolinę wszyscy znacie. Śliczna dziewczyna, znakomicie ubrana :)


APPLE BLOSSOM AND THE CITY piękna Paula, mam nadzieję że coraz większe grono zacznie ją doceniać :) 


RASPBERRY AND RED Weronika, zdecydowanie polacam :)


MOVEFASHION oryginalnie 


MAFF najpopularniejsza blogerka?:) dziwnym trafem wszystkie blogerki, o których dziś wspominam są piękne :) 


teraz coś związanego nie tylko z modą 



AGI polecam, możliwe że kojarzycie raczej z youtube. :) 


SUZI również polecam kanał youtube :) 


teraz coś zagranicznego 



ASHLEY czy znacie Bambi z "Sekretny dziennik call girl" ? Piękna Ashley


KENZA modelka, blogerka, prowadząca w Szwecji program o modelkach :) 




Mam nadzieję, że nie zapomniałam o żadnym blogu ( są to dla mnie najlepsze blogi ). 
Mam wrażenie, że niektóre blogerki nie zasługują na taką sławę jaką mogą się cieszyć.. 
 :)

xoxo




1 komentarz: